Puszcza Sandomierska | Na początek Słów Kilka


     Pierwszy post w Skrawkach Puszczy .... Cóż pasowało by coś napisać o tym przedsięwzięciu.
Wiele osób mnie zna, a Ci co mnie nie poznali myślę, że poznają mnie poprzez moją fotografię.

    Pracuję w Tuo Attimo - Fotografia i Film, gdzie najczęściej mam do czynienia z fotografią portretową i reportażową.
Bardzo często goszczę w Puszczy Sandomierskiej tak podczas pracy na sesjach z klientami, jak i rekreacyjnie. Bory te są mi bliskie od dzieciństwa, kiedy to przemierzałem je rowerami wraz z moim tatą.
Uważam, że Puszcza Sandomierska zasługuje na swoja własną stronę poświęconą fotografii krajobrazowej skupionej na uroku i magii ów lasów.


Rzeka Jamnica | rez. Pateraki | Skrawki Puszczy




     Tym wyjaśniliśmy sobie, że strona jest nie o mnie, a o pięknej i bajkowej Puszczy Sandomierskiej, która to znów jest bardzo "zaniedbana medialnie".

     Strona ta - blog - jak kto woli ... Wracając... Stronę tą chcę poświęcić na pokazanie Wam piękna tego regionu. Nie będę tu opisywać tras, wycieczek i miejscówek trzaskając dziesiątki zdjęć jak co niektórzy. 
Jestem fotografem i każda klatka, każde ujęcie dla mnie musi być wyjątkowe. Miejsca niech opiszą moje fotografie, a wpisy okraszone będą kilkoma słowami emocji i odczuć oraz sytuacji jakie towarzyszą mi przy pracy w terenie. Niektóre wpisy urozmaicę kilkoma fotografiami tzw backstage'u. Mogą to być fotografie gorszej jakości, najczęściej wykonane komórką, lecz mają one ukazać kulisy mojej pracy tak, jak to wygląda zza aparatu fotograficznego przed przepuszczeniem światła przez migawkę.


     Tak więc Kochani 

ZAPRASZAM NA WSPÓLNĄ WYPRAWĘ DO MAGICZNEJ PUSZCZY SANDOMIERSKIEJ !!

Grzegorz Radosław Maziarski


Podczas fotografii Tatr | Tatry | Góra Koczubaj | Kosowy - Trzęsówka


Przy pracy | Skrawki Puszczy | Puszcza Sandomierska



*     *     *     *     *




Komentarze

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania!
Uwaga - Obraźliwe treści, oraz nietreściwe komentarze, nie związane z treścią i reklamujące inne blogi, czy strony będą automatycznie lądować do spamu.