WAŻNA INFORMACJA | Zmiana głównego adresu bloga

Ważna informacja. UWAGA!
Witojcie Panocki!


     Na stronie www.skrawkipuszczy.pl trwają pewne zmiany, które mogą spowodować utrudnienia w wyświetlaniu się postów z linków np. z facebooka.
Spowodowane to jest zmianą głównego adresu bloga z puszczasandomierska.blogspot.com, na grmaziarskifotografia.blogspot.com

     Zmiana adresu jest konieczna, ponieważ poprzednia nazwa zamknęła mnie w pewnym, wąskim areale działania. Niestety, a może "stety", zakładając bloga nie przewidziałem, tak dużego - pozytywnego odzewu i wielu wiernych, powracających oraz przybywających nowych urzytkowników.

     Miesiąc temu minął rok od założenia bloga, a ma on już ponad 75 000 zewnętrznych wyświetleń. Może nie jest to duża liczba, a jednak bardzo mnie ona cieszy.
     Jak każdy pragnę się rozwijać, fotografować i tworzyć dla Was różne projekty. Nie chcę się ograniczać do jednego regionu i mam zamiar "podziałać szerzej". Z tego powodu stwierdziłem, że najlepiej będzie działać po prostu autorsko, pod swoim nazwiskiem, które to nie będzie mnie ograniczać.

     Oczywiście charakter bloga i zdjęć będzie całkowicie zachowany. Większość prac nadal będzie związana z naszą kochaną Puszczą Sandomierską, a tymi zmianami pragnę "otworzyć sobie drzwi" do szerszego działania.
Mam nadzieję, że nie będzie Wam to przeszkadzało w dalszej obserwacji mojej strony.

Za utrudnienia bardzo przepraszam.
Wasz Borowiec
Grzegorz Radosław Maziarski

Komentarze