Szum Morza - czyli trochę relaksu | FILM

https://www.youtube.com/channel/UCB7ezj9QfICCB9AofiJseZw




No zastój ... Cholerny zastój .... Nie wiem, jakoś ta tegoroczna zima na mnie źle działa.
Wszędzie okropny smog, praktycznie codziennie. Ślisko, paskudnie ... Nie wiem, chyba zdziadziałem :P.
Mało co fotografuje, w sumie to prawie w ogóle. Czekam chyba na lepsze, cieplejsze czasy.

Nie znaczy to oczywiście, że porzucam fotografię, czy film! ... O NIEEEE !!! ;) ... Nie ma mowy. Po prostu chyba potrzebuję chwili odpoczynku, nabrania sił i weny.

Tak między czasie, robiąc porządki w archiwum znalazłem multum zdjęć z Kalabrii i trochę klipów wideo, które zrobiłem podczas zwiedzania kalabryjskiego wybrzeża Morza Tyrreńskiego. Przeleżały w archiwum przez kilka lat.
Jak ja cholerka mogłem o nich zapomnieć! ?? .... 
... A już wiem ... Pewien osobnik zepsuł mi wyjazd i chyba chciałem o nim zapomnieć.

Dobra, więc do rzeczy. Ostatnio stwierdziłem, że chyba od czasu do czasu będę robić filmy relaksacyjne. Długie, nudne ujęcia krajobrazu, ale całe efekt relaksu będzie robić field recording, czyli dźwięki tła.

Pamiętacie zrobiłem już kiedyś jeden taki film - Wiosna w Paterakach ... Myślę, że czasem będę robić coś podobnego ;).
Czasem będąc w lesie, czy siedząc na jakiejś górze to nie mam najmniejszej ochoty latać aparatem, łapać światła i szukać kadrów. Wtedy najczęściej jedyne na co mam ochotę, to siedzieć na kocu i łapać energię krajobrazu ;) .... Zarazem wtedy mam wyrzuty sumienia, że nie biegam w kółko i nie robię zdjęć. Oki, by pogodzić te dwie formy, wtedy będę robić materiały do takich relaksaczy ;).

Dzisiejszy film, to zlepek kilkunastu ujęć, jakie zrobiłem w San Lucido. Nagrywałem też wtedy dźwięki morza. Niestety, był to stary rejestrator, a kilka dni wczesniej na dodatek zgubiłem do niego owiewkę.
Ale dobra ...
.... Zrobiłem lekki mastering dźwięku i coś tam z niego wyciągnąłem. Do tego "długi" nudny montaż, z przeciągniętymi ujęciami i "zasypiacz" gotowy.

Miłego oglądania! 
Oczywiście najlepiej na słuchawkach :)

PS. Piszcze w komentarzach jak Wam się podoba i czy chcecie tez takie filmy na moim kanale :)









*     *     *     *     *





Komentarze