Stawy Osieczyska | Babule


Stawy Osieczyska | Babule


Tym razem nie wschód słońca, a czas lekko po wschodzie.
Słońce jeszcze miękkie, ale jakże już ciepłe. Szron jeszcze utrzymywał się wokół, lecz jednak w zacienionych miejscach.

Wybrałęm się na spory kompleks stawów, a mianowicie Stawy Osieczyska zwane też Babulskimi.




Łabędź Niemy (Cygnus Olor) | Czapla Siwa (Ardea Cinerea) | Stawy Osieczyska | Babule

Czapla Siwa (Ardea Cinerea) | Stawy Osieczyska | Babule

Łabędź Niemy (Cygnus Olor) | Stawy Osieczyska | Babule

Stawy Osieczyska | Babule

Stawy Osieczyska | Babule

Stawy Osieczyska | Babule

Stawy Osieczyska | Babule

Stawy Osieczyska | Babule

Stawy Osieczyska | Babule








*     *     *     *     *


Komentarze

  1. Bardzo lubię takie poranki, to budzenie się dnia, wiosny i życia. Pozdrawiam i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle się powtarzam, że jest to najpiękniejsza pora dnia :)

      Usuń
  2. Przepiękne tereny i takież foty! Uwielbiam takie ni to stawy, ni to rozlewiska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ... trochę mało wody w nich ... Ewidentnie spuścili trochę ... Część stawów jest gospodarcza, a część (większa) jest dość dzika. Tutaj mnóstwo ptakw ma swoje siedliska :)

      Usuń
  3. fajna miejscówa i jak zwykle świetnie pokazana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie byłem tam jakieś 9 lat .... Ciekaw jestem, czy w pobliżu nadal gniazduje para bielika :)

      Usuń
  4. Fajnie :) byłam tam w lecie, ale stawy były strasznie zarośnięte i było mało wody. Wiosna to zdecydowanie najlepsza pora roku na wycieczkę tam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia robisz, fajnie, że chce Ci się tak rano wstawać. Znajomi mają stawy koło Sandomierza (Grębów) i nie przypuszczała, że tak tam pięknie. Z przyjemnością będę odwiedzała Twojego bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło i zapraszam to częstych odwiedzin.
      Z Grębowa pochodzi moje kudłate dziecko (owczarek szkocki), także miejscowość mi dobrze znana ;)

      Usuń
  6. Piękne światło, jak dla mnie idealne. Najbardziej podoba mi się ujęcie nr. 1 . Gratuluję zdjęć i zazdroszczę światła. Tu, na Warmii nie ma go od tygodni, oszaleć można! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U ans też słońce nie rozpieszcza swoim blaskiem i ciepłem. Ale nie narzekam. Też kocham takie poranne światło. Twedy jest najpiękniejsze :)

      Usuń
  7. Jakie wspaniałe krajobrazy! Przepięknie pokazane :) Te zdjęcia są malarskie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne miękkie świato. Piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że powstał taki blog, trafiony pomysł! Region faktycznie nieco zaniedbany medialnie... Oglądając te zdjęcia, w szczególności z Osieczysk, gdzie bywam bardzo często żałuję, że jakoś nigdy nie starcza mi czasu na spojrzenie szersze niż tylko przez teleobiektyw, kiedy zagrzebany w błocie albo zanurzony po szyję w wodzie oglądam świt za świtem, czatując na licznie odwiedzające Stawy Babulskie ptaki.
    pozdrawiam
    Krzysztof Kamuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja przeważnie szerokim okiem patrzę, ale nie omieszkam wyciągnąć czasem coś dłuższego i również się "pobłocić" ;) .... Może kiedyś się spotkamy, w jakimś puszczańskim plenerze!
      Bardzo mi miło, że blog się podoba :)
      Pozdrawiam Gorąco!

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania!
Uwaga - Obraźliwe treści, oraz nietreściwe komentarze, nie związane z treścią i reklamujące inne blogi, czy strony będą automatycznie lądować do spamu.