Barwy mroźnego zmierzchu | Adobe Lightroom TUTORIAL | PORADNIK FOTOGRAFICZNY

 Jak obrabiać zdjęcia? | PORADNIK 



⬇️️ ROZWIŃ OPIS !! ⬇️️CLICK FOR MORE INFO⬇️️



     Trzeci odcinek serii #BorowyRóóm, którą to poświęcam obróbce fotografii. Dzisiaj #obróbka zdjęcia z przedzimia, z końca listopada. Zmierz zapłonął wtedy pięknym światłem. 
     W tym odcinku pokażę Wam, jak przy pomocy #AdobeLightroom w bardzo prosty sposób obrobić i ulepszyć fotografię zrobiona o zmroku. Surowy klimat, zamarłe życie i mgły snujące się nisko przy ziemi. Lubię takie klimaty. Mają w sobie pewną magię. 

     W odcinku tym po raz pierwszy użyłem własnej muzyki, którą komponowałem w ten weekend. Zdaję sobie sprawę, że nie jest ona najlepsza, ale i tak liczę, że się Wam spodoba.



Surowy RAW

Adobe Lightroom  TUTORIAL
Obrobiona fotografia | Barwy mroźnego zmierzchu | Adobe Lightroom  TUTORIAL





*     *     *     *     *





Komentarze

  1. Mam zamiar oglądać Twoje filmy. Zdjęcia robisz rewelacyjne. No magia. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Dzięki wielkie. Bardzo mi miło, że się podoba :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bez przesady - to co zrobiłeś ze zdjęciem które normalny człowiek uznał by za nieudane - jest niesamowite i przy tej opinii pozostanę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania!
Uwaga - Obraźliwe treści, oraz nietreściwe komentarze, nie związane z treścią i reklamujące inne blogi, czy strony będą automatycznie lądować do spamu.