GEMINIDY 2017 | Fotografie i Vlog | PORADNIK FOTOGRAFICZNY

Fotografia Krajobrazowa | Jak fotografować meteory | Astrofotografia

Jak robić zdjęcia | Fotografia Krajobrazowa | Astrofotografia
Geminidy 2017
 ⬇️️ ROZWIŃ OPIS !! ⬇️️CLICK FOR MORE INFO⬇️️


     Geminidy to najpiękniejszy i najbardziej obfity w bolidy #deszczmeteorów w roku jaki możemy obserwować w połowie grudnia.


Pisać nie będę. Opowiadają zdjęcia.


  
Geminidy 2017



Geminidy 2017



Geminidy 2017



Geminidy 2017



Geminidy 2017



Geminidy 2017



Geminidy 2017



Geminidy 2017


[EDIT 02.01.2018, 15:31]

Matko moja kochana ... Zapomniałem dodać tutaj filmu-vloga ... Już naprawiam ten błąd ;)









*     *     *     *     *





Komentarze

  1. Rany, niesamowite zdjęcia... brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne zdjęcia. Mistrzostwo. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę. U mnie ubiegłoroczne wszystkie ...idy były totalnie przykryte chmurami. Nie było ani obserwacji, ani zdjęć. Może ten rok będzie łaskawszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całę szczęście nam się udała pogoda, chociaż momentami już myślałem, że nic z tego nie będzie.

      Usuń
  4. Witaj,
    mam może naiwne, może głupie pytanie. Czy to co widać na Twoich zdjęciach gwiazd, to jest to co widzisz gołym okiem podczas fotografowania? Chodzi mi o to, czy jak robisz zdjęcia to widzisz tylko kilka, kilkanaście gwiazd, a podczas obróbki np. w LR wyciągasz całą resztę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, gołym okiem widać więcej jak kilkanaście gwiazd ;), lecz aparat podczas długiego naświetlania wyłapuję dużo więcej światła, niż my widzimy, potem jeszcze obróbka zdjęcia i wywołanie z RAW (ja akurat pracuję na LR).

      Usuń
  5. Bardzo ładne fotki.Jeszcze dłuuuuga droga przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam jak można się z Tobą skontaktować ile kosztuje sesja w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Proszę napisać maila na skrawkipuszczy@gmail.com lub zadzwonić. Dane kontaktowe są na naszej firmowej stronie.
      www.tuoattimo.com

      Usuń

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania!
Uwaga - Obraźliwe treści, oraz nietreściwe komentarze, nie związane z treścią i reklamujące inne blogi, czy strony będą automatycznie lądować do spamu.