Sprzedałem się Widzom | Zakładamy PATRONITE







Kochani stało się!
Odpaliłem 📷 Patronite: ➡ https://patronite.pl/SkrawkiPuszczy
Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam do wsparcia mojej twórczości.
Każdy grosik się liczy.



TWÓRZMY TO RAZEM!


Kochani tak na dzień dobry od razu Wam to powiem. Nie dawno pisałem Wam o tym na facebooku. Pragnę przekazać także tutaj!
Zakładając ten kanał nigdy nie spodziewałem się tak pozytywnego odzewu i tego, że mógłbym wokół siebie zebrać tylu fajnych ludzi. Dziękuję Wam za to, że mnie tak wspieracie! Najbardziej dziękuję Wam za cierpliwość, wytrwałość i zrozumienie, za to że nie odchodzicie, a czekacie na każdy mój materiał. Dziękuję także za każdą Waszą opinię, każdy komentarz, za przyjacielską grupę na facebooku, no dosłownie niemalże za wszystko. Bardzo mnie motywujecie, znosicie moje rozterki, czas przerw na youtube, ale za to ja wiem, że mam dla kogo tworzyć, bo po prostu warto! Wiedzcie też, że gdy zasypany pracą, albo problemami ze zdrowiem, z którym ostatnio mam trochę problemów, nie mogę tworzyć nowych filmów, to ja tęsknię za Wami.
Dziękuję Wam za to, że po prostu jesteście!







Właśnie te przerwy. Ja wiem, że one są bardzo irytujące. Wierzcie, że dla mnie też, bo lubię dla Was tworzyć te moje wypociny i bardzo bym chciał, by ten kanał się rozwijał. Dzisiaj chyba każdy szuka odrobiny czasu. Obcowanie z naturą, z aparatem w plenerze zawsze jest odprężające i magiczne. Czasy są takie, że technologia pozwala się tym dzielić z innymi. Dzięki temu wszyscy możemy się rozwijać i uczyć od innych. Pamiętam jak ja zaczynałem swoją przygodę z fotografią. Czasy ciemni, analogów... Piękne czasy, ale zdobycie wiedzy wtedy było dość ciężkie. Trzeba było polować na fajne książki, przeglądać albumy znanych fotografów i wyciągać wnioski z ich zdjęć. By się czegoś praktycznie nauczyć, to trzeba było się podczepić do jakiegoś fotografa jako pomocnik. Jakkolwiek to głupio nie zabrzmi, to po prostu trzeba było mu nosić torbę, licząc na to, że czasem pokaże jakąś fajną technikę robienia zdjęć.
Teraz wszystko mamy na wyciągnięcie ręki, a internet daje nam świetną możliwość dzielenia się na odległość.


Oczywiście nie martwcie się, z kanału nie rezygnuję i nie mam najmniejszego zamiaru tego robić! Ba, chcę rozwijać ten kanał, by choćby moje "rzadziej dodawane" filmy były bardziej wartościowe i lepsze jakościowo.
Odkąd moja działalność zaczęła budzić tak duże zainteresowanie u Was, to dostaję czasem zapytania o współpracę z różnymi markami. Odmawiam za każdym razem. Nie raz proponowano mi dobre pieniądze, za reklamowanie rzeczy w filmach, jednak to nie mój styl. Nie będę chodzić we vlogach z soczkiem i na siłę zachwalać jaki jest on dobry, czy tam z telefonem, albo jakimś statywem itp. Owszem może się zdarzyć, ze coś zareklamuję i będę lokować produkt w przyszłości, ale to jak sam stwierdzę, że warto i jest tego wart.
Jednakże w celu pozyskania funduszy na rozwój kanału postanowiłem założyć profil autora na patronite. Co niektórzy z Was namawiali mnie już do tego kilka miesięcy temu. Ja się wzbraniałem przed tym, bo wiedziałem, że nie będę w stanie regularnie prowadzić tego kanału.
Po tym czasie już wiem ile to wymaga czasu i nakładów finansowych.
Patronite jest w tej chwili jest dla mnie sposobem na pozyskanie środków by tworzyć i nagrywać dla Was nowe, zarazem lepsze materiały, ale także by robić to częściej.
Nie będę tutaj obiecywać regularności publikowania filmów - i to zaznaczam tłustymi literami. Natomiast Wasze wsparcie pozwoli mi je tworzyć częściej i na pewno lepiej.


Co w zamian dla patronów? W tym przypadku też nie będę obiecywać gruszek na wierzbie, czy śliwek na sośnie. Tak jak mówiłem powyżej, dzięki Patronom będę mógł tworzyć dla wszystkich lepsze materiały.
Sam określasz jaką kwotą chcesz wesprzeć moją twórczość. Wybierasz to z progu, który jest na moim profilu patronite.
Wiem dobrze, że nie każdy może wpłacać większe kwoty, bo wiem co to znaczy chcieć się podzielić, a nie mieć z czego. Dla mnie każde wsparcie jest równie ważne, nawet to poniżej ceny paczki fajek!


Na pewno możesz liczyć na to, że zaproszę Cię do tajnej grupy patronów na facebooku.
Jeżeli jesteś członkiem fejsbookowej grupy dla widzów, to wiesz już jaka panuje tam fajna atmosfera.
Chciałbym, by grupa dla patronów stała się wyjątkowa, by była w jeszcze bardziej przyjacielskiej atmosferze.
Możecie liczyć w niej na kulisy mojej pracy w plenerze, na livy ze zdjęć, może czasem poruszymy tematy z fotografii o których nie mówię na swoich filmach, jak fotografia ślubna i tym podobnie. Czasem dogłębniej zobaczycie jak wygląda praca fotografa z prowincjonalnego miasta -tu uprzedzam, może być nudno ;).
Z grupy tej także jako pierwsi będziecie mieć dostęp do nowych materiałów na kanale, które na początku będą widoczne tylko dla Was. Teraz ciężko jest mi o niej mówić, bo wiele zależy od was samych. Całkowicie inaczej prowadzi się grupę dla 5 osób, a inaczej dla 50ciu. Ja przede wszystkim liczę na to, że stworzymy na niej fajną mikrospołeczność i będziemy tam spędzać fajny czas.
Na grupie tej będziesz mógł liczyć na niej, na więcej mojego czasu, a może i na przyjaźnie. Nie powiem, bo jak do tej pory zyskałem kilku świetnych przyjaciół i to właśnie dzięki skrawkom.





Kochani sami ocenicie, czy będzie się Wam podobało!
Na pewno będziemy rozwijać tą grupę oraz kanał i będziemy robić to razem.

Od razu też chciałbym zaznaczyć ważna sprawę. Jeżeli zdecydujesz się zostać moim patronem, to nie oczekuj, że coś ode mnie kupujesz i nie traktuj siebie jako mojego klienta, który wykupił u mnie jakieś indywidualne warsztaty.
Zostając moim patronem owszem możesz liczyć na coś więcej, ale przede wszystkim stajesz się swoistym mecenasem kanału. Wspierasz moją twórczość dla Ciebie, ale także dla innych, którzy patronami nie są.

Twoje wsparcie jest dla mnie takim swoistym "chłopie dobrze robisz", "rób to dalej", "dzięki że jesteś", choć to ja na koniec jeszcze raz powiem Wam - Dziękuję, że jesteście. Bez Was, tego wszystkiego by nie było i nie ważne, czy zostaniesz patronem Skrawków Puszczy, czy cichym i nieudzielającym się widzem. Ważne że jesteś! A to co robię, robię dla Ciebie :)



ZOSTAŃ MOIM PATRONEM



Pozdrawiam Gorąco
Grzegorz Radosław Maziarski
Skrawki Puszczy | Tuo Attimo





Komentarze